Strona w Budowie! Zapraszamy za jakis czas!
1. Shikotsumyaku
Kekkei genkai, którego posiadaczami byli członkowie nie istniejącego już klanu Kaguya. Wszyscy członkowie klanu posiadali bardzo twarde, wręcz niezniszczalne kości już od urodzenia. W kolejnych latach uczyli się kontrolować przepływ chakry przez swoje własne kości, dzięki czemu uzyskiwali zdolność manipulowania nimi. Sprawia to że złamanie którejkolwiek z tych kości (w organizmie członka tego klanu) było wręcz niewykonalne. Posiadacz Shikotsumyaku mógł bez problemów wyciągać swoje kości poza organizm, a rany które powstawały poprzez przebicie kośćmi skóry goiły się błyskawicznie. Posiadali także możliwość zrastania, wyciągania, kształtowania i odbudowywania swoich kości dzięki czemu ich ilość była nieograniczona. Po ich wcześniejszym utwardzeniu tak, że stawały się wtedy twardsze od stali i ostre niczym brzytwa, można było także tworzyć z nich broń i używać do obrony i bezpośredniego ataku oraz niezwykle twardą zbroję z kości, na swoim ciele. Najważniejsze techniki klanu Kaguya określane były jako "tańce".
2. Yamagi no Mai (taniec wierzby) Czas nauki - 6 h (8 h) Chakra - 200 (100) Pierwszy taniec polegający na wyciągnięciu przez środek dłoni trzydziestocentymetrowych kolców, którymi walczy się jak sztyletami.
WYMAGANIA:
-Trening
-Ranga Genin
3. Tsubaki no Mai (taniec kamelii) Czas nauki - 9 h (12 h) Chakra - 400 (300) Drugi taniec, w którym Kimimaro stosuje Hokkotsu no Yaiba. Kiedy używa tej techniki, Kimimaro jest znacznie szybszy i ma o wiele większy zasięg cięcia.
WYMAGANIA:
-Trening
-Pierwszy taniec poziom 1
-Hokkotsu no Yaiba poziom 1
4. Karamatsu no Mai (taniec modrzewia) Czas nauki - 13 h (17 h) Chakra - 700 (500) Trzeci taniec, który polega na zmorzonej obronie przed atakami Taijutsu. Z ciała Kimimaro wystrzeliwują żebra i kości, które dotkliwie ranią przeciwnika. Kimimaro ma nad nimi pełną kontrole - może je na zawołanie schować, zaś rany powstałe w skutek rozcięcia błyskawicznie się goją.
WYMAGANIA:
-Trening
-Drugi taniec poziom 1
-Ranga Genin
5. Tessenka no Mai (taniec powojnika) Czas nauki - 17 h (23 h) Chakra - 900 (600) Czwarty taniec, dostępny dopiero po uaktywnieniu drugiego poziomu pieczęci. Kimimaro łamie sobie kark i wyjmuje kręgosłup, zaś w trakcie wyjmowania błyskawicznie odbudowuje sobie stary, w skutek czego powstaje twardy, ostry i bardzo giętki bicz.
WYMAGANIA:
-Trening
-Pieczęć drugi poziom
-Trzeci taniec poziom 1
-Ranga Chunnin
6. Sawarabi no Mai (taniec młodej paproci) Czas nauki - 24 h (30 h) Chakra - 1400 (1000) Piąty taniec, najpotężniejszy, nie wiadomo właściwie, czy działa tak, jak go ujrzeliśmy, czy to była tylko wersja ograniczona przez Gaare. Zakopany głęboko pod ziemia Kimimaro wypuszcza w górę olbrzymie ilości swoich kości, atakując przeciwników, którzy znajdowali się na powierzchni. Kimimaro nie zdążył go zakończyć, gdyż wyczerpanie walką i choroba go zabiły.
WYMAGANIA:
-Trening
-Czwarty taniec poziom 2
-Ranga Jounin
7. Hokkotsu no Yaiba Czas nauki - 14 h (20 h) Chakra - 600 (400) Technika, która zmienia kości ramienia Kaguya w miecz. Wyciąga go przez ramie i w ciągu kolejnych kilku sekund odbudowuje całą rękę. Miecz jest niewyobrażalnie ostry i twardy - Kimimaro z łatwością rozcinał nim shurikeny na pół.
WYMAGANIA:
-Trening
-Ranga Genin
Offline